akjasgunnel

Alla inlägg den 9 oktober 2011

Av akjasgunnel - 9 oktober 2011 22:59

haft en hundhelg igen, bott med två hundar i husvagnen för sista gången i år, nu ska den in på vinterförvaring, nästan så jag sörjer att inte få sova i den på länge. Jag gillar att vara i den, sängen är skön, gasolspisen snabb, kylskåpet litet o trångt, men TV n funkar med boxerkortet nästan överallt, och datorn går att köra hjälpligt med 3 G. Har blivit allt bättre att backa med den som tur är, och min bästa bil KIAn drar husvagnen på 0,8-0,9 dl diesel per mil, det är jättebra jämfört med min etanolbil som låg på det dubbla med etanolbränslet.' Bor 100 ggr hellre i husvagnen än på hotell. Har fått hotell bo så mycket i jobbet att det mist sitt värde.

Neska ser ut att vara dräktig, är pigg och glad o duktig som vanligt. Alla hundarna gillaratt bo i  husvagnen lika mycket som jag. SKulle aldrig sova ensam där utan G, om inte nån av hundarna var med.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards