akjasgunnel

Alla inlägg den 10 november 2012

Av akjasgunnel - 10 november 2012 14:51

har varit iväg och blivit kontrollerad på kirurgavdelningen , gruvade mig innan men det utföll väl. Har också varit till tandläkare, blev kallad, och erbjuden en ny person, men det var ingen tandläkare som passar mig. Han var hårdhänt, stressig i sitt sätt, och glömde tala om vad han gjorde i min mun. Det mesta gjorde ont, och när blodet rann ner i halsen så fick jag nog och begärde bedövning. Då stack han mig gång på gång i vänster käkhalva och när jag väste det räcker, så sa han jag lägger hellre flera små än en stor spruta. Nej nästa gång vill jag ha min vanlige tandläkare som pratar med mig om vad som ska hända och varför.

Det trevliga besöket skedde hemma hos oss, där en valpspekulant kom och presenterade sig och vi presenterade vår lilla schäferuppfödning och framförallt våra hundar. Det börjar bli en lista nu med spekulanter på nästa kull, T-kullen,

Ovido - Quiz & Flashcards