akjasgunnel

Alla inlägg den 4 juni 2012

Av akjasgunnel - 4 juni 2012 10:15

Den lille hanen låter väldigt arg och skriker upprepat "kvitt,kvitt, kvitt" när hackspetten landar i hans  björk, så då får jag gå ut på balkongen o klappa i händerna, så hackspetten drar iväg och sen blir det tyst. tydligen ligger honan på ägg, för jag har inte sett henne på sistone. Det är roligt att följa fåglarnas familjeliv på nära håll och det är en fördel med att bo utanför centrum.

Har kvar träningsinspirationen från malingsbodagarna, så det går framåt för neska o mig. Måste dock börja om med ingångarna för hon slarvar och jag ger dk, och så kan vi inte ha det.

imorron är det styrelsemöte o vi har flera viktiga frågor, det blir intressant att se hur vi kan komma överens. Varje sektor hävdar sina intressen förstås. Sommarsnuvan är besvärlig, men idag ska småplanten ner i rabatten för jag tror inte det blir någon junifrost i år. Vem vet ?

Ovido - Quiz & Flashcards