akjasgunnel

Alla inlägg den 14 oktober 2013

Av akjasgunnel - 14 oktober 2013 21:38

   

Sitter o kollar genom foton från året, och kunde inte låta bli att titta extra på barnbarnen Vendla 2,5 år resp Saria 5 år , för vi har träffats många gånger i år. Det är den stora friheten jag fått när jag slutade jobba som gjort det möjligt. Dels har dom åkt tåg dit jag har varit på något hundevenemang , och dels har dom varit hem till oss två gånger redan i år. Så vi har varit på Skara Sommarland och på Furuvik tillsammans och det är ju att återuppleva hur det var när Paula var liten.

Saria fyllde fem år i augusti, och vi hade ett litet extrakalas när jag åkte förbi vid SM i Mantorp , och Vendla fyller ju tre år nästa år i januari, så jag får väl se hur det blir då med kalasmöjligeterna, det troliga är att vi får spara hennes firande fram till vårkanten, såvida inte Neska ska paras i januari, då kanske vi kan sammanstråla vid en ev parningsresa.

Ovido - Quiz & Flashcards