akjasgunnel

Alla inlägg den 25 april 2012

Av akjasgunnel - 25 april 2012 10:21

SBK:s nya datasystem för tävlingar o mentalverksamhet är verkligen inte enkelt, i alla fall inte för mig som tävlande (ett konto-egna lösen) sekreterare i HBK, (annat lösen) och i schäferklubben Härnösand (annat lösen). Dessutom är det svårt att sortera ut ur kalendern de bruksprov jag är intresserad av, typ där jag ska döma, eller till o med tävla. Men skam den som ger sig, det finns ju en support och den har fått hjälpa mig bl a att lägga in bruksprov patrullhund, vilket inte fanns med i registret från början. Vi har lägre klass patrullhund 20 maj.

Ser fram emot en intensiv helg med räddningshundsdelprov 2 i Sundsvall hela lördan och sen Mentalkonferens i Sollefteå på söndan. Känns som lite mycket faktiskt, för jag har även varit o jobbat två dagar senaste veckan, det var kul.

Ovido - Quiz & Flashcards