akjasgunnel

Alla inlägg den 12 september 2012

Av akjasgunnel - 12 september 2012 20:29

husvagnsmat på menyn igen, vi är på väg till Vårgårgårda för att jag ska få döma på SM för tjänstehundarna, denna gång patrullhundarnas lydnad + uppletande. förra året var det resultaten på uppletandet som fällde avgörandet för SM vinnaren i sista momentet, vi får se hur det blir i år.

Neska o Klinga är med mig förstås, skulle inte bo ensam i husvagnen när inte G är med. Har kollat med ägarna om våra 10 mån S -hundar och till o med träffat fyra av dom senaste veckan, Shira har hälsat på när matte rest till o från Umeå, och Seven, Samir och Smilla har måndagsträffar så då träffade jag dom i måndags. Alla tre spårade fint på 40-50 min appellspår och tog alla pinnarna, roligt !  Ev kan jag få träffa Salo o Sandro på hemvägen om jag kör en omväg över Mora, vi får se........

Ovido - Quiz & Flashcards