akjasgunnel

Alla inlägg den 26 juli 2012

Av akjasgunnel - 26 juli 2012 12:40

bägge tikarna har precis börjat löpa, och det är ju tacksamt för Orex o oss att dom löper samtidigt, så slipper han hetsa upp sig två gånger i höst, nu blir det bara augusti som blir litet orolig.

Jag drar husvagnen söderut till Södertälje BK, för att jag ska gå en kurs för Valpbeskrivare. Det ska bli intressant hoppas jag, även om jag är litet skeptisk också.


mellanlandat på Moheds camping och här trivs jag verkligen bra, lätt att parkera husvagnen , lätt att rasta hundarna, inte så dyrt heller som toppcampingarna. Hör ljudet av bilbingo i närheten, trodde det var nån orienteringsträvling eller fotbollsmatch för det stod så många bilar o även husbilar på fälten här bredvid, men det är bingo sa tjejen i receptionen, så nu är det " 45, fyra, femm"  som hörs i kväll. Hundarna o jag har gått en runda i skogen förstås och som vanligt hittade jag svamp, som jag måste plocka. Gula kantareller i mossan, så jag måste rensa dom ikväll, får väl äta min lunchkorv med kantareller i morgon. Det blir fint

har hyfsad internet uppkoppling, så jag kan eposta o surfa lite ikväll.

Ovido - Quiz & Flashcards