akjasgunnel

Alla inlägg den 15 mars 2012

Av akjasgunnel - 15 mars 2012 21:46

snön ligger kvar i Härnösand, men jag tror på våren och idag har jag köpt två fröpåsar, jajamensan, passade på att köpa två sorter som jag gillar, det är fjärilskrasse , gula fina små orkideliknande blommor som klättrar uppför väggen, och så atlasblommor, dessa jättefina höstblommor, som står så länge i en vas inne, när det börjar frysa i rabatten,

kändes kul att börja handla frön !

Annars rullar det på, lite frågor om jag vill komma och döma kommer emellanåt, det är kul det också, men jag ska prioritera att träna med Neska så vi kan tävla. Hon löper snart får vi hoppas innan tävlingssäsongen i maj/juni, för det blir färre och färre bruksprov här uppe, så det kan bli svårt att komma med i högre klass.


Gläds åt att dottern fått ett jobb, sex månader till att börja med, det behövde hon nu efter att varit hemma i flera år med småbarn o samtidigt försökt plugga o utbilda sig, det har inte varit så enkelt. Hoppas att det är ett bra jobb, som hon trivs med och i en bra arbetsmiljö givetvis !


Ovido - Quiz & Flashcards