akjasgunnel

Alla inlägg den 11 maj 2013

Av akjasgunnel - 11 maj 2013 07:15

blev tidig lördagmorgon för jag hade så mycket att tänka på att det gick inte att sova, dels min goda väns bekymmer med sin sjukdom, pratade i telefon med henne igår, och det är inte alls bra utan hon blir svagare och svagare, tråkigt och jag är så maktlös, kan inte hjälpa till...

sen funderar jag på småvalparna och hur det går för våra små T i sina nya hem, det har ju i alla fall börjat väldigt bra för dom alla. äter , sover, leker, åker bil, är öppna och frimodiga och nyfikna..

och så grunnar jag på våra kommande aktiviteter under helgen i skutskär, idag ska 15 hundar spåra, tack till lasse B, som ordnar marker och lägger ut spår åt flera av oss. i eftermiddag blir det inte V 75 tittande utan lydnad o budföringar mm.

solen skiner... strax åker vi till skogen.

Ovido - Quiz & Flashcards