akjasgunnel

Alla inlägg den 23 maj 2013

Av akjasgunnel - 23 maj 2013 09:43

vi bor i ett gammalt hus och emellanåt händer det att gamla grejer går sönder, särskilt besvärligt är det med elfel, tycke jag. Igår slocknade en fjärdedel av huset från källarrummet till vinden, och dessvärre även eluttagen till våra stationära datorer med skrivare i datorrummet.  Nu har G skapat en provisorisk lösning med kabelvindan som vi annars har till husvagnen så vi kan göra det nödvändiga, bl a måste jag hämta ut uppgifterna ur datorn på dom fyra som ska göra MH ikväll på klubben. protokollen ska skrivas mm.

Även husvagnen har haft elfel, och igår fick jag hjälp att fixa det, vi hittade en säkring som i smyg hade gått sönder, och nu funkar batteriet i gen, så skönt, för jag ska ha den nästa helg till Timrå där jag ska döma IPO Räddningshundarna i två dagar.


Ovido - Quiz & Flashcards