akjasgunnel

Alla inlägg den 20 maj 2013

Av akjasgunnel - 20 maj 2013 16:52

G klev upp 05.30 på lördagmorgon för att åka med HFF till Assi ovanför Luleå, så sen kunde jag inte sova längre,  så lördan blev en riktig långlördag eftersom jag småtittade på Eurovisionsschlagertävlingen till midnatt mot söndag, och på söndag morgon var klockan också 6.00 för då började patrull lägre klass på klubben kl 07.00, där jag var tävlingsledare.

Dessa tidiga mornar är anledningen till att jag har en tröttmåndag i dag.

Vill gratta Camilla med Oqqi som blev uppflyttade till högre klass patrull ochså igår, liksom gamla draghundskompisen Gunilla Hjertströmfrån Skellefteå  med sin tik Gåva.

Men nu drar jag mot Dannero, för där startar våran häst Akjas Corallo i lopp 1. Vi hoppas på att han tjänar en slant i dag också, allt är välkommet.

Ovido - Quiz & Flashcards